Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAnderson, Peggy L.
TitelProductivity, Syntax, and Ideation in the Written Expression of Remedial and Achieving Readers.
QuelleIn: Journal of Reading, Writing, and Learning Disabilities International, 4 (1989) 2, S.115-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBasic Skills; Error Patterns; Intermediate Grades; Reading Difficulties; Writing Skills
AbstractThe study compared the written expression of 56 fourth to fifth grade remedial readers and achieving readers. Significant differences favoring the achieving readers were found in three areas: productivity, syntax, and level of ideation. Remedial readers tended toward the same kinds of errors as achieving readers but with an increased frequency. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: